perjantai 28. marraskuuta 2008

Sur sur





Tein nyt sitten niitä aluspaitoja tytöille. Palleron takin jälkeen oli itse asiassa mukava surautella jotain helppoa ja mutkatonta. Purkista löytyi vielä pari nyssäkkää ruskeaa trikoovinonauhaakin, joten resoria jouduin leikkelemään vain vähän. Tylsää puurtamista homma ei siis ollutkaan kuten ennustin, vaan mukavaa leikkiä värikkäillä trikoilla. Kuvissa näkyy suurin osa, mutta ei kuitenkaan kaikki paidat. Yksi odottaa vielä hihan ompelua, ja muutama on napattu käyttöön suoraan tehtaalta eli ovat jo pesussa.

5 kommenttia:

NWO Observer kirjoitti...

Visit this blog. Thank you!

Rouva Nordman kirjoitti...

Voi että ovat hienoja. Minä kyllä salaa kadehdin ihmisiä, jotka osaavat ommella. Minä osaan vain rikkoa ompelukoneen :(

Merruli kirjoitti...

Oletpa löytänyt ihanaisia trikoita. Minulla ja trikoovinonauhareunoilla ei oikein meinaa juttu luistaa, aina hammastenkiristelyä olipa nauha sitten valmista tai resorista värkättyä.

Peanut kirjoitti...

Kyllä, Katilein, minullakin on kosolti kokemusta tuosta rikkomispuolesta. Mutta jos tekemällä tosiaan oppii, minäkin oikeasti osaan jonain päivänä :)

Merruli, olen innoissani, että kotinurkilta löytyy Nanson trikoita myyvä liike, ne ovat ihania. Trikoovinonauhat ja resorit (ja monet muutkin asiat) tuottavat myös minulle päänvaivaa.

Mari kirjoitti...

Ohoh, on aina upeaa ihailla ihmisiä joilla on kädentaitoja vaatteiden tekemiseen! Hienoja paitoja, kyllä olisin iloinen kun omastakin paketista löytyisi ihan jonkun tutun itsensä tekemä pusakka! :)